Google Adwords

Google je pretrazivač broj 1 u svetu. Kada tražite neku uslugu ili proizvod otićićete na Google i “guglaćete” traženi pojam. Isto to čini i 99.9% ljudi koji koriste Internet. Korisnici na osnovu rezultata pretrage na Google pretraživaču biraju firmu čije će proizvode ili usluge koristiti. Google Adwords sistem reklamiranja je daleko najsavršeniji i najefikasniji vid promovisanja na Internetu jer će Vas potencijalni klijenti naći baš u trenutku kada su im potrebne usluge ili proizvodi vezani za Vašu delatnost, a Vi, odnosno Vaš sajt, će se uz pomoć ovog sistema pojavljivati u vrhu rezultata pretrage, iznad Vaše konkurencije.

Dobro znamo da Google oglasi nisu deo SEO optimizacije sajta, ali smatramo da je vrlo važno istaći njihov značaj. SEO optimizacija je izuzetno bitna kada je u pitanju pozicioniranje, ali se radi o često dosta dugom procesu. Google oglasi su, ako ih Vaša konkurencija koristi, neophodni čak i ako ste dobro pozicionirani na Google pretraživaču. A što više korisnika klikne na Vaš oglas, to je veći broj potencijalnih klijenata. S obzirom da je Google Adwords klik u Srbiji još uvek jeftiniji za razliku od zemalja u okruženju i Evropi, zašto onda čekati da se ta pogodnost iskoristi.

Glavne prednosti Google Adwords oglašavanja su: veoma precizno usmeravanje oglasa na ciljne grupe, niska cena oglasa, globalna pokrivenost i mogućnost dobijanja detaljnih statistika oglašavanja. Svaki uložen euro će se višestruko vratiti kroz nove kupce i klijente.

Google Adwords sistem funkcioniše na principu odabranih ključnih reči. To znači da će se Vaš oglas pojavljivati na vrhu Google pretraživača svaki put kada neko od korisnika ukuca ključnu reč koju smo uneli u Vašu kampanju. Te ključne reči moraju biti deo Vašeg asortimana proizvoda ili usluga koje nudite.

Takodje, prilikom aktiviranja Vaše Adwords kampanje, potrebno je kreirati izgled Google oglasa. Oglas je sastavljen od raličitog broja karaktera koji ga sačinjava. On ima četiri reda teksta u kojem je potrebno na što precizniji i optimalniji način predstaviti usluge i proizvode koje nudite. Prvi red (plava slova) jeste link oglasa koji može sadržati 25 karaktera, i u njemu ukratko navodimo neku Vašu uslugu ili proizvod. Drugi red teksta jeste web adresa Vašeg sajta, i ona se kao takva ne menja, dok treći i četvrti red (crna slova) je mesto za detaljniji opis Vaših usluga i proizvoda i ta dva reda sadrže po 35 karaktera.

Naravno, u kreiranju oglasa, kao i odabiru ključnih reči postoje mali trikovi koji dovode do boljeg pozicioniranja i prikazivanja Vašeg oglasa, ali i nižoj ceni klika. Upravo tu se može videti razlika izmedju onih koji su pokušali sami da naprave kampanju za svoju firmu i nas, koji smo dugogodišnjim iskustvom i u konstantnim odnosima sa Google Adwords-om usavršili postupak kreiranja kampanje.

01

GoogleAdwords

>>
Pozicioniranje Vašeg sajta na vrh Google pretraživača. Budite vidljivi odmah.
02

Graphicdesign

Usluge dizajniranja logo-a, bilborda, flajera, ambalaže, kataloga, brošura, banera...
03

Webdesign

>>
Izrada svih vrsta sajtova i web prezentacija za lične i potrebe Vaše firme.